مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-19سياسي

وحدت و امنیت ملی 2 راهبرد مهم توسعه در سیستان و بلوچستان است


جانشین فرمانده قرارگاه قدس نزسا گفت: وحدت و امنیت ملی 2 راهبرد مهم توسعه در سیستان و بلوچستان است، هرکس نسبت به این 2 مقوله و راهبرد کم توجهی کند باید پاسخگو باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده قرارگاه قدس نزسا گفت: وحدت و امنیت ملی 2 راهبرد مهم توسعه در سیستان و بلوچستان است، هرکس نسبت به این 2 مقوله و راهبرد کم توجهی کند باید پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد شفایی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در مهمانسرای پنج آذر با اشاره به رویداد 20 شهریور مبنی بر دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب از دست اندرکاران این عملیات بزرگ فرهنگی قدردانی و اظهار کرد: باید اهتمام داشته باشیم و ساده از این رویداد گذر نکنیم، و تلاش و پیگیری ها را در راستای تحقق فرامین معظم له برای توسعه استان در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: اصحاب رسانه حلقه اتصال مردم و مسئولان بوده از این جهت باید با مطالبه گری پیوسته و پیگیری های فرامین رهبر معظم انقلاب را در یک زمان مشخص عملیاتی کند تا شاهد توسعه و تغییر چهره استان باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل گروه بحرانی توسط آمریکایی ها که رهبر معظم انقلاب نیز بدان اشاره کردند، گفت: این مهم واقعیت بوده دشمن به دنبال شناسایی نقاط بحران و فعال کردن آن بویژه در سیستان و بلوچس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و امنیت ملی 2 راهبرد مهم توسعه در سیستان و بلوچستان است

وحدت و امنیت ملی 2 راهبرد مهم توسعه در سیستان و بلوچستان است