مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-30فرهنگي

برنامه های منتخب رادیو در ایام ماه صفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ ویژه برنامه هایی از شبکه های مختلف رادیویی در ماه صفر شنیده می شود که بدین شرح می باشد: - گلچینی از سکانس های فیلم های مذهبی تا تکیه های رادیویی بخشی از محتوای برنامه های منتخب رادیو در ایام ماه صفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ ویژه برنامه هایی از شبکه های مختلف رادیویی در ماه صفر شنیده می شود که بدین شرح می باشد: روایت هایی از اهل بیت در رادیو پیام ویژه برنامه پیام حسینی روزی دو بار، به داستان های کوتاه بر اساس روایت هایی از اهل بیت (ع) پیرامون واقعه عاشورا می پردازد.

رادیو تهران رو به راه شبکه رادیویی تهران با فرارسیدن اربعین حسینی با استقرار در استودیوی رادیویی در کربلای معلی با ویژه برنامه زنده رو به راه میزبان دل های عاشورایی مخاطبان می شود.

در برنامه روبه راه به جنبه های معرفتی نهضت عاشورا پرداخته و در تبیین و تثبیت اصل زندگی دینی و مصونیت از انحرافات فکری تولید محتوا خواهد شد.

ویژه برنامه روبه راه که از 14 شهریور روی آنتن رادیو تهران می رود کاری از گروه ورزش و تفریحات که از ساعت 18:30 به صورت زنده از کربلای معلی روی موج اف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های منتخب رادیو در ایام ماه صفر

برنامه های منتخب رادیو در ایام ماه صفر