مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-12پزشكي

پذیرش نخستین بیمار در مرکز جامع سرطان همدان


با تجهیز مرکز جامع سرطان همدان به دو دستگاه شتاب دهنده، نخستین بیمار در این مرکز با تعرفه دولتی پذیرش شد.

- ایسنا/همدان مدیر مرکز جامع سرطان گفت: با تجهیز مرکز جامع سرطان همدان به دو دستگاه شتاب دهنده، نخستین بیمار در این مرکز با تعرفه دولتی پذیرش شد.

مجید حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: درمان بیماران سرطانی به سه شیوه جراحی و برداشتن غده سرطانی، شیمی درمانی و پرتو درمانی صورت می گیرد که در همدان به علت نبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز از دو شیوه نخست برای درمان این بیماری استفاده می شد.

حیدری با بیان اینکه پرتو درمانی با نظر پزشک متخصص از این پس در این مرکز انجام می شود، ادامه داد: پیشتر به علت نبود این خدمت، فرد سرطانی مجبور به مراجعه به خارج از استان و یا پرداخت هزینه های گزاف در بخش خصوصی می شد.

وی اظهار کرد: دو دستگاه شتاب دهنده با هزینه کرد 450 میلیارد ریال خریداری شده که هم اینک برای خرید این دستگاه ها باید دست کم پنج هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.

مدیر مرکز جامع سرطان همدان اضافه کرد: با راه اندازی و آغاز پذیرش این مرکز، روزانه می توان 30 تا 40 بیمار سرطانی را در یک شیفت کاری هفت ساعته پذیرش کرد.

حیدری افزود: هزینه پرتو درمانی حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که با راه اندازی این مرکز، میزان هزینه دریافتی از بیمار 10 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش نخستین بیمار در مرکز جامع سرطان همدان

پذیرش نخستین بیمار در مرکز جامع سرطان همدان