مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:562023-09-02اجتماعي

سرگردانی شیعیان افغانستانی و پاکستانی برای دریافت ویزای عراق در چذابه+فیلم


  صدور روادید برای اتباع افغانستانی محمد خانچی فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان در مرز چذابه و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خوزستان در این رابطه گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با علت تجمع اتباع در روستای دهلاویه، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی اتباع افغانستانی مشکل روادید داشتند، باید این مشکل حل می شد تا بتوانند از مرز عبور کنند.

وی با بیان اینکه با تمهیدات فراجا در روستای دهلاویه سیستم موقتی برای بررسی و حل مشکل روادید اتباع افغانی راه اندازی شد، افزود: در دو سه روز گذشته با توجه به جمعیت بسیار بالای اتباع زائر  افغانستانی سیستم موقتی دیگری نیز در شهرستان حمیدیه برای سرعت در انجام کار راه اندازی شد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به گرمای هوا، گفت: برخی از اتباع در این چند روز دچار گرمازدگی شدند که با توجه به حضور به موقع اورژانس، هلال احمر و فوریت های پزشکی در محل به سرعت به افراد گرمازده رسیدگی شد.

    خانچی بیان کرد:  با توجه به تصمیمات گرفته شد قرار شد هر کدام از اتباع افغانی که مشکل روادید دارند، قبل از مراجعه به مرز چذابه مشکل خود را  در استان محل خود حل کنند چرا که در خوزستان دیگر گذرنامه ای برای اتباع صادر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی شیعیان افغانستانی و پاکستانی برای دریافت ویزای عراق در چذابه+فیلم

سرگردانی شیعیان افغانستانی و پاکستانی برای دریافت ویزای عراق در چذابه+فیلم