مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:002023-08-29اقتصادي

بهره برداری از 5 طرح در معدن سرب نخلک نایین


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مجتمع معدنی سرب نخلک انارک در شهرستان نایین مصداق رونق تولید است، از سیاست های دولت سیزدهم، ورود حداکثری بخش خصوصی به معادن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، محمدرضا موثقی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل هلدینگ ایمیدرو در حاشیه سفر به نایین در جمع اصحاب رسانه  اظهار کرد: مجتمع معدنی سرب نخلک انارک در شهرستان نایین مصداق رونق تولید است و شاهد زحمات و تلاش های بی دریغ مدیران، سرمایه گذاران، کارگران و مهندسین این شرکت بودم.

وی ادامه داد: در این مجتمع معدنی به عنوان یکی از قدیمی ترین معادن زیرزمینی و فلزی کشور اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است که توسعه این مجتمع معدنی تماماً توسط بخش خصوصی صورت گرفته و این برای مردم بسیار نویدبخش است.

موثقی نیا تأکید کرد: از سیاست های دولت سیزدهم، ورود حداکثری بخش خصوصی به بحث معادن است و در بازدید امروز مدیران این مجتمع بشارت دادند که در آینده نزدیک ظرفیت های مجتمع معدنی سرب نخلک چند برابر خواهد شد.

بهره برداری از پنج پروژه در شهرستان نایین  الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست اظهار کرد: فاز اول کارخانه 10 هزارتنی تولید کنسانتره سرب، افتتاح جاده آسفالت 10 کیلومتری ویژه مجتمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح در معدن سرب نخلک نایین

بهره برداری از 5 طرح در معدن سرب نخلک نایین