مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-01اقتصادي

اجرای طرح کلید با کلید با 40 درصد تخفیف در حال انجام است


معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در طرح جدید دولت مالکین منازل فرسوده می توانند واحد نوساز یا زمین های ارائه شده دولت را با 40 درصد تخفیف معاوضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آیینی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در گفتگو با برنامه روی خط اقتصاد اظهار داشت: بیست هزار واحد از برنامه ملی مسکن در بافت های فرسوده در استان های تهران، مشهد، شیراز، بوشهر، یاسوج و بندرعباس به بهره برداری رسید که نشان از عزم و توجه دولت به این مساله دارد.

آیینی افزود: دولت سیاستهای راهبردی در خصوص 146 هزار و 700 واحد فرسوده دارد که سال گذشته در هفته دولت 12 هزار واحد، در دهه فجر 13 هزار واحد و در سالروز آزادی خرمشهر امسال 5 هزار واحد و در این هفته هم 20 هزار واحد به بهره برداری رسید که در مجموع شاهد 50 هزار واحد از سال گذشته بودیم و روند رو به رشدی را هم داریم.

وی با بیان برخی مشکلات همچون چندبرابری حق بیمه پروانه در برخی مناطق بیان کرد: اصلاحاتی در این باره در دست اقدام و مشکلات در حال کاهش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در مقایسه با سال گذشته در 127 شهر شاهد افزایش نوسازی مسکن در بافت های فرسوده هستیم که با رشد 49 درصدی میانگین رشد در کل کشور و 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کلید با کلید با 40 درصد تخفیف در حال انجام است

اجرای طرح کلید با کلید با 40 درصد تخفیف در حال انجام است