مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-11بين الملل

رییس جمهوری برزیل: پوتین می تواند بدون خطر دستگیری به برزیل بیاید و برگردد 


پوتین پارسال و امسال به دلیل پیامدهای سیاسی ناشی از جنگ اوکراین و فشار کشورهای غربی، ترجیح داده در نشست سران جی20 حضور نیابد و به جای او وزیر خارجه روسیه در نشست جی 20 حضور یافته است.

- پوتین پارسال و امسال به دلیل پیامدهای سیاسی ناشی از جنگ اوکراین و فشار کشورهای غربی، ترجیح داده در نشست سران جی20 حضور نیابد و به جای او وزیر خارجه روسیه در نشست جی 20 حضور یافته است.

لوییس ایناسیو لولا داسیلوا رییس جمهوری برزیل گفته ولادیمیر پوتین رییس فدراسیون روسیه می تواند آزادانه در اجلاس سال آینده سران جی 20 ( 2024) در شهر ریودوژانیرو برزیل شرکت کند و مادامی که او رییس جمهوری برزیل است، به هیچ وجه خطر دستگیری او وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، رییس جمهوری برزیل تاکید کرد که پوتین در صورت شرکت در نشست سال آینده گروه 20 در ریودوژانیرو، دستگیر نخواهد شد.

لولا همزمان با شرکت در نشست سران جی 20 در دهلی با حضور در برنامه خبری هندی فِرست پُست تایید کرد که پوتین به نشست سران سال 2024  جی 20 در کشورش دعوت خواهد شد.

  ولادیمیر پوتین پارسال و امسال به دلیل پیامدهای ناشی از جنگ اوکراین و فشار سیاسی کشورهای غربی در نشست سران جی 20 حضور نیافت و به جای او وزیر خارجه روسیه شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری برزیل: پوتین می تواند بدون خطر دستگیری به برزیل بیاید و برگردد 

رییس جمهوری برزیل: پوتین می تواند بدون خطر دستگیری به برزیل بیاید و برگردد