مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-26اقتصادي

ضرورت رفع مشکلات مخابراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بر ضرورت تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات مخابراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بر ضرورت تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات مخابراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم علایی 4 شهریور در نشست مشترک با مدیر مخابرات منطقه اردبیل اظهار داشت: تامین زیرساخت ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه گذاران در استان دارد که برای تحقق این هدف مهم، شرکت شهرک های صنعتی از تمام ظرفیت های ممکن استفاده خواهد کرد.

علایی ادامه داد: بر اساس قانون، دستگاه های خدمت رسان موظف به تامین زیرساخت ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند که در این راستا، نیازمند مساعدت و همراهی این دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران هستیم.

وی با بیان اینکه در دنیای پرشتاب امروزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش و جایگاه ویژه ‎ای در رونق کسب و کارها محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت های مخابراتی در شهرک های صنعتی، مطمئناً بسیاری از فعالیت های تولیدی، سریعتر و آسانتر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکلات مخابراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی اردبیل

ضرورت رفع مشکلات مخابراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی اردبیل