مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-03سياسي

شرایط جدید بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر به زودی اعلام می شود


صندوق اعتباری هنر با انتشار گزارشی مشروح از عملکرد خود در حوزه ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی، از اعلام قریب الوقوع شرایط بهره مندی اعضا در حوزه بیمه تکمیلی از مهر 1402 به بعد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، طی گزارش رسمی ارسال شده از سوی صندوق اعتباری هنر 42 هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و افراد تحت تکفل آنها از خدمات بیمه درمان تکمیلی این مجموعه در سال 1401 برخوردار شدند.

در مشروح گزارش ارسال شده صندوق اعتباری هنر به رسانه ها آمده است: یکی از مهم ترین اقدامات حمایتی صندوق اعتباری هنر، ایجاد پوشش بیمه درمان تکمیلی برای اعضا در سراسر کشور و تأمین بخشی از هزینه های درمانی بیمه شدگان و افراد تحت تکفل افزون بر پوشش بیمه های پایه است.

بر این اساس صندوق اعتباری هنر از سال 1388 اقدام به ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به اعضای متقاضی خود از طریق ثبت نام کرده است.

در قرارداد سال 1401 - 1402 پس از بررسی های کارشناسی و مذاکره با شرکت های بیمه گر، صندوق اعتباری هنر پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حادثه را برای 22 هزار و 850 نفر سرپرست خانواده متقاضی بیمه تکمیلی، توسط بیمه طرف قرارداد (برای دومین سال متوالی) و در قالب سه طرح منعقد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر به زودی اعلام می شود

شرایط جدید بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر به زودی اعلام می شود