مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 00:402023-09-08پزشكي

آخرین خبرها از ساخت 4 بیمارستان در لرستان


رییس علوم پزشکی لرستان با تشریح آخرین خبرها از ساخت چهار بیمارستان در حال ساخت در استان، گفت: طی 20 ماه گذشته به طور میانگین در هر 10 روز یک پروژه در لرستان افتتاح شده است.

- بهرام دلفان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح پنج پروژه در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی هفته دولت، اظهار داشت: این تعداد پروژه در مساحت سه هزار و 600 مترمربع احداث شده اند.

در هر 10 روز یک پروژه در حوزه سلامت افتتاح شده است وی عنوان کرد: برای تکمیل و افتتاح این پروژه ها نیز 35 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طی 20 ماه گذشته، نزدیک به 63 پروژه در استان افتتاح شده است، افزود: به صورت میانگین در هر 10 روز، یک پروژه در استان افتتاح شده است.

دلفان با بیان اینکه افتتاح این تعداد پروژه در حوزه سلامت یک رکورد است، چرا که بسیاری از این پروژه ها از سالیان قبل مانده بودند، گفت: دولت علی رغم همه مشکلات مالی، برای افتتاح این پروژه ها در استان اعتبار اختصاص داد و تا کنون 63 پروژه نیز در این حوزه در لرستان به بهره برداری رسانده است.

100 پروژه در حال ساخت هستند وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر نیز حدود 100 پروژه بهداشتی و درمانی در استان در حال ساخت داریم، بیان داشت: چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از ساخت 4 بیمارستان در لرستان

آخرین خبرها از ساخت 4 بیمارستان در لرستان