مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-27اقتصادي

دولت سیزدهم برای تنظیم بازار در خوزستان چه کرد؟


از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم کارگروه تنظیم بازار در استان خوزستان تامین کالاها و مایحتاج عمومی مردم را با هدف ارتقای رضایت عمومی در دستور کار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دولت سیزدهم در شرایطِ سخت اقتصادی امور کشور را در دست گرفت از این رو تیم اقتصادی دولت مامور شد تا برای گره گشایی از مشکلات معیشتی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

بر همین اسا،س رفع معضلات مربوط به معیشت مردم استان خوزستان نیز هم راستا با سیاست های اقتصادی دولت، توسط مجموعه استانداری خوزستان مورد پیگیری قرار گرفت.

از ابتدای آغاز فعالیت دولت سیزدهم نشست های کارگروه تنظیم بازار با اولویت ارتقای رضایت عمومی در دستور کار قرار گرفت که در این جلسات مسائل مربوط به حوزه ی بازار استان خوزستان با محوریت تامین کالاها و مایحتاج عمومی مردم به ویژه در حوزه ی کالاهای اساسی با حضور مسؤولان و صاحبنظران اقتصادی بررسی شد.

  کنترل تورم در بازار  تلاش برای تعدیل قیمت ها با محوریت عرضه مستقیم کالاها، در کنار نظارت مستمر بر بازار از اهداف برگزاری این سلسله نشست ها بود که رصد مستمر بازار و برگزاری مداوم جلسات ستاد تنظیم بازار استان در راستای هماهنگی و کنترل تورم در بازار، برخی از اقدامات انجام شده در این خصوص بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای تنظیم بازار در خوزستان چه کرد؟

دولت سیزدهم برای تنظیم بازار در خوزستان چه کرد؟