مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:352023-08-29اقتصادي

وقوع سیل شبانه در مشکین شهر و خسارت به روستاها


در آخرین ماه تابستان سیل باری دیگر شهرستان مشکین شهر را در برگفت و خسارت هایی را به روستاهای این شهرستان وارد ساخته است.

- شهرام ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشکین شهر اظهار کرد: از شامگاه دیروز بارندگی در سطح شهرستان مشکین شهر شروع شده و در مناطقی از شهرستان در بخش مرکزی روستاهای کوجنق و ساریخانلو و روستاهای تبنق وحاجیلو سبب وقوع سیلاب شده و که به مزارع وباغات خسارت وارد کرده است.

وی افزود: یک مورد خودرو در رودخانه فصلی قره سو در روستای حاجیلو گیر کرده بود با کمک اهالی و اکیپ هلال احمر رها سازی شده است رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مشکین شهر بیان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با چندین تیم و خودرو در مناطق سیل زده حاضر شده و ضمن بازدید از محل حادثه و کمک به سیل زدگان مردم را به آرامش و استقرار در محل امن دعوت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اعضای شورای تامین و مدیریت بحران در مناطق سیل زده این شهرستان حاضر شده اند و  در روستای کوجنق اکیپ های امدادی اهالی را از استقرار در حاشیه رودخانه جهت پناه بردن به مناطق امن دعوت می کنند.

سیل شب گذشته در شهرستان اهر نیز از رودخانه مسیر روستای کوجنق در شهرستان مشکین شهر عبور می کند و از همین رو احتمال افزایش میزان خسارت ها با عبور این سیلاب از این منطقه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سیل شبانه در مشکین شهر و خسارت به روستاها

وقوع سیل شبانه در مشکین شهر و خسارت به روستاها