مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-29سياسي

در پی ثبت و ضبط خاطرات شهدا هستیم/ همه دستگاه ها در قبال شهدا وظیفه دارند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه در پی ثبت و ضبط خاطرات شهدا هستیم، گفت: تاکنون کار ثبت و ضبط 1300 مورد از خاطرات خانواده های شهدا استان انجام شده است.

- خسرو شهیدی با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه، با بیان اینکه رسیدگی به شهدا و ایثارگران فقط وظیفه بنیاد شهید نیست، گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری به ویژه اجرای موفق طرح سپاس باید همه ادارات و نهادها پای کار بیایند.

وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و خدمات رسانی به آنها کمترین کاری است که می توانیم انجام بدهیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه 33 هزار ایثارگر دارد، گفت: مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9800 شهید، 22 هزار و 300 جانباز و 1776 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

شهیدی با اشاره به در دست اقدام بودن کار جمع آوری خاطرات والدین، همسران و دیگر اعضاء خانواده شهدا در استان، گفت: در پی ثبت و ضبط خاطرات خانواده های شهدا و همچنین ایثارگران در راستای جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن این خاطرات ارزشمند هستیم که در این راستا کار را از ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا شروع کرده و در ادامه خاطرات جانبازان 70 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی ثبت و ضبط خاطرات شهدا هستیم/ همه دستگاه ها در قبال شهدا وظیفه دارند

در پی ثبت و ضبط خاطرات شهدا هستیم/ همه دستگاه ها در قبال شهدا وظیفه دارند