مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-30سياسي

باید جامعه زنان را از تله مارپیچ سکوت رسانه های معاند خارج کنیم


باید با یک فرم جدید بخش اعظمی از زنان ایرانی را که در تله مارپیچ سکوت گیر کرده اند خارج کنیم، در این راستا نقش دستگاه صدا و سیما بسیار مؤثر است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت وگو با امیرحسین جوانشیر(فعال رسانه و سیاسی)، دکتر زهرا میرزایی(کارشناس و فعال رسانه) و در ارتباط تلفنی با دکتر سینا قربانی(تحلیلگر و فعال حوزه رسانه) در خصوص پروژه  اغتشاشات در ایران، مدل بررسی مدل سازی رسانه های بیگانه از زنان در میدان پرداخت.

  زهرا میرزایی، کارشناس و فعال رسانه درباره چگونگی ورود جریان های بیگانه در کشورهای غرب آسیا، خاورمیانه و کشورهای مسلمان گفت: از نزدیک به دو قرن پیش کشورهایی که به دنبال منافع خود در این کشورها بودند، یا دولت های استکباری و کشورهایی که به دنبال استعمار این کشورها بودند، برای حفظ منافع خود تاکتیکی را پیش گرفتند و به این نتیجه رسیدند که باید فرهنگ، ادبیات و ارزش های جامعه میزبان خود را تضعیف کنند تا خود را به عنوان کشور توسعه یافته در این فضا قرار دهند، بر همین اساس بر ارزش ها و واقعیت های خاص جامعه دست گذاشتند.

وی افزود: دو قرن پیش، وضعیت اقتصادی و اجتماعی این کشورها به نسبت کشورهای دیگر از سطح پایین تری برخوردار بود و صرفا نیز کشور ایران نبوده و می توان این مسأله را در عثمانی، مصر، افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جامعه زنان را از تله مارپیچ سکوت رسانه های معاند خارج کنیم

باید جامعه زنان را از تله مارپیچ سکوت رسانه های معاند خارج کنیم