مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-04اقتصادي

شناسایی و پلمپ 3 واحد قصابی در شهرستان مهران


تعداد 3 واحد قصابی که مبادرت به کشتار دام در خارج از کشتارگاه و بدون رعایت ضوابط بهداشتی کرده بودند شناسایی و با دستور قضایی پلمپ شدند.

- عمار رستمی فر رییس دامپزشکی شهرستان مهران، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعداد 3 واحد قصابی در سطح شهرستان که مبادرت به کشتار دام در خارج از کشتارگاه و بدون رعایت ضوابط بهداشتی کرده بودند شناسایی و با دستور قضایی پلمپ شدند.

وی افزود: با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولیدی و عرضه فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان در ایام اربعین 1402، طرح تشدید نظارت های بهداشتی به منظور کنترل بهداشتی انواع فرآورده های خام دامی در مراکز تولیدی و عرضه، رستوران ها و غذاخوری های فعال، سردخانه های نگهداری مواد غذایی، خودروهای حمل فرآورده های خام دامی و مواکب در ایام اربعین حسینی (ع) در سطح شهرستان مهران در حال انجام است.

رییس دامپزشکی شهرستان مهران ادامه داد: در همین راستا و در پی تلاش بی وقفه اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده های خام دامی این شهرستان علاوه بر نظارت و ابلاغ، تذکرات بهداشتی به متصدیانی که ضوابط بهداشتی دامپزشکی را رعایت نمی کنند داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و پلمپ 3 واحد قصابی در شهرستان مهران

شناسایی و پلمپ 3 واحد قصابی در شهرستان مهران