مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-24سياسي

اعتقاد راسخ دولت به سند بنیادین و تربیت نسل توانمند


استاندار لرستان با اشاره به اعتقاد راسخ دولت سیزدهم به سند بنیادین و تربیت نسل، گفت: اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در حال برگزاری است، با گرامی داشت هفته دولت و یاد خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این 2 شهید بزرگوار از صدیق ترین و فداکارترین دولتمردان جمهوری اسلامی بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نخستین روز از هفته دولت در لرستان جلسه را با یکی از نهادهای مهم یعنی آموزش و پرورش با حضور وزیر بومی آن شروع کردیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش تربیت نسل را به عهده می گیرد، افزود: 12 سال از عمر فرزندان ما در این نهاد سپری می شود، همچنان که دوره شکل گیری شخصیت تربیت فردی و اجتماعی فرد در آموزش و پرورش صورت می گیرد، از این رو سرمایه گذاری در این مجموعه هزینه نبوده و فرصت است.

زیویار بیان داشت: باید بدنبال رفع گره های کاری فرهنگیان بود، چرا که تعالی فرهنگ این مرز و بوم در تربیت نیروی توانمند و عالم است.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ دولت سیزدهم به سند بنیادین و تربیت نسل، تصریح کرد: اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد راسخ دولت به سند بنیادین و تربیت نسل توانمند

اعتقاد راسخ دولت به سند بنیادین و تربیت نسل توانمند