مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-17حوادث

عاملان انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان دستگیر شدند


کامیون تخلیه غیر قانونی پسماندهای صنعتی عامل انتشار بوی نامطبوع، در شهرک صنعتی سجزی توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، 17 شهریور ماه بود که ساکنان شمال اصفهان از بوی نامطبوعی شبیه بوی گاز شکایت کردند، به گفته منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ساکنان مناطق رهنان، خیابان امام خمینی، ملک شهر و خانه اصفهان بویی را شبیه بوی گاز استشمام کردند و هزاران تماس با آتش نشانی و شرکت گاز داشتند.

به گفته شیشه فروش همزمان با اعلام مردمی این وضعیت، بلافاصله تیم های آتش نشانی اعزام شدند و ارزیابی اولیه را انجام دادند، بر اساس یافته ها مشخص شد یک تانکر ته مانده مواد شیمیایی را در منطقه رهنان در فاضلاب تخلیه کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره گفت: بلافاصله تیم های شرکت آبفا اعزام شدند و در 2 مرحله، شست وشوی فاضلاب انجام شد، این فاضلاب از رهنان به سمت خیابان امام خمینی و برخوار می رفت.

در آن زمان مقرر شد تیمی از شرکت آبفا و نیروی انتظامی موضوع را بررسی کنند تا راننده خاطی را از طریق دوربین ها رصد کنند و مسائل حقوقی و قضایی آن را انجام دهند.

عاملان انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان دستگیر شدند  خشایار ناظری نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان دستگیر شدند

عاملان انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان دستگیر شدند