مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-18سياسي

«همه دروغ می گویند»؛ روایتگر حقایق تکان دهنده ای از زندگی فردی و جمعی انسان ها


کتاب «همه دروغ می گویند» اثر «ست استیونز دیویدویتس» دانشمند و کارشناس داده، دانش آموخته رشته فلسفه و اقتصاد از دانشگاه های استنفورد و هاروارد است.

- ایسنا/خراسان رضوی کتاب همه دروغ می گویند اثر ست استیونز دیویدویتس دانشمند و کارشناس داده، دانش آموخته رشته فلسفه و اقتصاد از دانشگاه های استنفورد و هاروارد است.

حرف اصلی این کتاب این یک جمله است ما به همه دروغ می گوییم به جز جستجوگر گوگل .

استیونز در این کتاب درباره انبوه اطلاعاتی که شرکت های بزرگ به ویژه گوگل از مردم جمع می کنند و کاربردی که این اطلاعات در مطالعات جامعه شناسانه، روان شناسانه، شناسایی رفتارها و عادات جوامع مختلف دارد، صحبت می کند.

او در این اثر به موضوع جالبی اشاره می کند، اینکه ممکن است با اطرافیانمان صادق نباشیم اما از گوگل نمی توانیم چیزی را مخفی کنیم؛ در نتیجه گوگل تبدیل به انبار بزرگی از داده های رفتاری انسان ها می شود که می توان در تحلیل های بزرگ علمی در رشته های مختلف از آن ها استفاده کرد.

از آنجایی که دانشمندان و متفکران بسیاری از سال های دور به فکر ارائه راه حل هایی برای شناخت دقیق ساختار مغز و روان انسان افتاده اند اما هنوز در تبیین دقیق آنچه در ذهن یک انسان معمولی می گذرد ناتوان هستند، نویسنده کتاب همه دورغ می گوییم در این کتاب روشی نوین برای مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همه دروغ می گویند»؛ روایتگر حقایق تکان دهنده ای از زندگی فردی و جمعی انسان ها

«همه دروغ می گویند»؛ روایتگر حقایق تکان دهنده ای از زندگی فردی و جمعی انسان ها