مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-10اجتماعي

سیاست نمی تواند کشورها را در مسائل محیط زیستی از یکدیگر جدا کند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه اجرایی شدن اهداف اجلاس می تواند به درمان مشکلات محیط زیستی به صورت ریشه ای منجر شود، اظهار کرد: - رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه اجرایی شدن اهداف اجلاس می تواند به درمان مشکلات محیط زیستی به صورت ریشه ای منجر شود، اظهار کرد: این اجلاس نشان دهنده این بود که مسائل محیط زیستی می تواند فارغ از سیاست، کشورها را در کنار هم برای هدفی مشترک جمع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سلاجقه در آخرین روز اجلاس بین المللی مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار اظهار کرد: با برگزاری اجلاس و برقراری روابط بین المللی می توانیم یک فرایند و یک مشکل را از ریشه درمان کنیم.

چنانچه خروجی اجلاس به مرحله اجرا برسد ما می توانیم مشکلات را از ریشه درمان و موردی را که منجر به بیماری های روحی و جسمی در مردم می شود حل کنیم.

وی افزود: در لحظات پایانی اجلاس بین المللی تهران از تمام وزرا، معاونین محترم، نمایندگان کشورها، سازمان های مردم نهاد، اساتید، دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه و سازمان ملل متحد قدردانی می کنم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: خداوند را شاکرم که توانستیم با برگزاری این اجلاس مسائل محیط زیستی را جدا از مسائل سیاسی بررسی کنیم و به این نتیجه رسیدیم که سیاست نمی تواند کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست نمی تواند کشورها را در مسائل محیط زیستی از یکدیگر جدا کند

سیاست نمی تواند کشورها را در مسائل محیط زیستی از یکدیگر جدا کند