مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-25ورزشي

اجرای بیش از 200 برنامه ویژه هفته دولت در شهرستان خاش


امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دیدارهای مردمی و نشست های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا درمی آید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دیدارهای مردمی و نشست های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا درمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان در گفت وگو با ایسنا افزود: علاوه بر افتتاح پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی و رفاهی و کشاورزی و مسکن محرومان و غیره شاهد تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش های کارکنانی است که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در میدان عمل حضور دارند و از اهداف والای اسلامی و انقلابی و ارزشی و اخلاقی و انسانی صیانت می کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان باید شاهد دفاع مدیران از اقدامات ارزشمند دولت باشیم و در عرصه رسانه ای و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شایستگی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 200 برنامه ویژه هفته دولت در شهرستان خاش

اجرای بیش از 200 برنامه ویژه هفته دولت در شهرستان خاش