مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-19اقتصادي

آرامکو: افزایش شکاف انرژی بین شمال و جنوب جهان قطعی است


رییس شرکت آرامکو با برشمردن خطرات ناشی از حذف زودهنگام انرژی سنتی گفت که این امر منجر به افزایش بحران انرژی و شکاف در حوزه انتقال انرژی بین شمال و جنوب جهان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، امین ناصر، رییس شرکت آرامکو عربستان امروز دوشنبه نسبت به وقوع یک بحران انرژی جدی تر هشدار داد و گفت که شکاف در حوزه انتقال انرژی بین شمال و جنوب جهان قطعی است.

اظهارات الناصر در جریان سخنرانی خود در بیست و چهارمین کنفرانس جهانی نفت در کلگری کانادا با عنوان انتقال انرژی: مسیری به سوی بی طرفی کربن بیان شد.

الناصر افزود که اولویت برای بسیاری در جنوب جهانی تامین زندگی و بقا است، در حالی که بسیاری در کشورهای شمالی بر پایداری زیست محیطی تمرکز می کنند که این امر، وضعیت را دشوار می کند و افزایش شکاف را به یک نتیجه اجتناب ناپذیر تبدیل می کند.

رییس شرکت آرامکو همچنین با اشاره به خطرات ناشی از حذف زودهنگام انرژی سنتی، توضیح داد: کاستی های موجود در طرح های فعلی انتقال انرژی باعث ایجاد سردرگمی گسترده برای صنایع تولیدکننده یا وابسته به انرژی می شود که آینده سرمایه گذاران را مبهم می کند.

به گفته وی، این امر خطر عدم تعادل شدید عرضه و تقاضا در حوزه انرژی های متعارف را افزایش می دهد و منجر به افزایش بحران ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامکو: افزایش شکاف انرژی بین شمال و جنوب جهان قطعی است

آرامکو: افزایش شکاف انرژی بین شمال و جنوب جهان قطعی است