مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-31سياسي

«علی نباتی» سرپرست مجتمع قضایی شهید «قدوسی» اردبیل شد


با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل «علی نباتی» به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید «قدوسی» اردبیل معرفی شد.

- اردبیل- با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل علی نباتی به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی اردبیل معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که پیش از ظهر پنجشنبه برگزار شد با قدردانی از تلاش های احسان عطالو، علی نباتی رییس سابق حوزه قضایی خلخال به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی قدوسی معرفی شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به دلیل صلاحیت های متعدد دادگاه های کیفری به ویژه به سبب رسیدگی به جرایم مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی و بازتاب اجتماعی آن در جامعه انجام وظیفه و ارائه خدمات قضایی در این مجتمع از حساسیت خاصی برخوردار است.

حسینیان خاطرنشان کرد: نیاز دارد به منظور مدیریت موضوع، آرای قاطع و عادلانه قضایی در سریع ترین زمان ممکن صادر و اطلاع رسانی های لازم به منظور ایجاد شفافیت و تنویر افکار عمومی انجام شود.

وی توجه به حفظ شأن و کرامت انسانی را یکی از مهمترین مؤلفه های مورد تأکید در سیاست ها و برنامه های کلان قوه قضاییه دانست و افزود: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای دقیق سیاست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی نباتی» سرپرست مجتمع قضایی شهید «قدوسی» اردبیل شد

«علی نباتی» سرپرست مجتمع قضایی شهید «قدوسی» اردبیل شد