مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-12سياسي

احیای «پل بند شادروان» در توسعه گردشگری شوشتر اهمیت دارد


مسئول انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با تاکید بر این که «پل بند شادروان» این شهرستان برای بازسازی نیازمند بودجه مناسب است گفت: باید اعتبار بیشتری برای بخش های قابل مرمت این پل تاریخی که ثبت ملی شده در نظر گرفته شود.

- احیای پل بند شادروان در توسعه گردشگری شوشتر اهمیت دارد ایسنا/خوزستان مسئول انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با تاکید بر این که پل بند شادروان این شهرستان برای بازسازی نیازمند بودجه مناسب است گفت: باید اعتبار بیشتری برای بخش های قابل مرمت این پل تاریخی که ثبت ملی شده در نظر گرفته شود.

ابوالفضل مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، گفت: انتظار می رود مسئولان ذی ربط نسبت به مرمت و بازسازی این پل تاریخی توجه بیشتری داشته باشند.

او با اشاره به این که در سال های اخیر اقداماتی برای مرمت این پل تاریخی صورت گرفته خاطرنشان کرد: عملیات نورپردازی این پل تاریخی پس از سال ها خاموشی اجرایی شد.

مسئول دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با بیان این که این پل تاریخی از ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است گفت: بازسازی و احیای این پل تاریخی در توسعه گردشگری شوشتر اهمیت ویژه ای دارد.

مهدی پور با تاکید بر این که این پل تاریخی باید به همان شیوه گذشته بازسازی شود اظهار کرد: دوستداران میراث فرهنگی در پیگیری بازسازی بخش هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای «پل بند شادروان» در توسعه گردشگری شوشتر اهمیت دارد

احیای «پل بند شادروان» در توسعه گردشگری شوشتر اهمیت دارد