مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-15اجتماعي

برخورد آموزش و پرورش با مؤسسات متخلف آموزشی از حرف تا عمل!


کنکور 1402 مدت ها پیش برگزار شده است، پس چرا هنوز تبلیغات مؤسسه گاج ادامه دارد؟ آیا سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برای تصمیمات خود، ضمانت اجرایی دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در سایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در معرفی این سازمان آمده است: در راستای ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور ضمن تأکید بر ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی به منظور بهره گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش و پرورش و تأسیس مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و بهره گیری از ظرفیت قوانین بالادستی و مستند به سیاست های کلی ابلاغی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور از سوی مقام معظم رهبری و راهبردهای کلان و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین سند نقشه جامع علمی کشور با حفظ کارکردهای سیاستگذاری و نظارتی نظام، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وابسته به وزارت آموزش و پرورش تأسیس می شود .

فعالیت های این سازمان در سه حوزه شامل  اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی ، دفتر امور شوراها و دفتر مدیریت آموزش از راه دور متمرکز شده است.

در اولین حوزه فعالیت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، مدارس و مراکز غیردولتی وجود دارد که مسؤولیت اعطای مجوز و نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد آموزش و پرورش با مؤسسات متخلف آموزشی از حرف تا عمل!

برخورد آموزش و پرورش با مؤسسات متخلف آموزشی از حرف تا عمل!