مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-10اقتصادي

دولت محدودیتی در اعطای کالابرگ ندارد/لزوم کاهش تورم کالاهای اساسی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: روش اعطای کالابرگ الکترونیک به دولت واگذار شده است و مجلس دست دولت را باز گذاشته است تا متناسب با توان خودش در این زمینه پیش برود.

- بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در ارزیابی عملکرد دولت در زمینه اعطای کالابرگ الکترونیکی، اظهار داشت: مجلس دولت را مجاز کرد تا پس از حذف ارز ترجیحی، از طریق اعطای کالابرگ الکترونیک، مابه التفاوت قیمت های کالاهای اساسی را جبران کند.

وی بیان کرد: در واقع، مجلس این مجوز را به دولت داد تا بتواند با توجه به اینکه اوضاع معیشتی مردم به ویژه طبقات متوسط و پایین جامعه خوب نیست، از طریق اعطای کالابرگ از آنان حمایت کند و مردم بتوانند کالاهای اساسی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ناگفته نماند که نگاه مجلس یازدهم از همان ابتدای کار تاکید بر اعطای کالابرگ به مردم بود و اساساً به این فکر می کرد که ما باید کالا و به ویژه کالاهای اساسی را با قیمت مناسب به مردم تحویل دهیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاهش تورم در حوزه کالاهای اساسی باید در دستورکار ویژه دولت باشد و دولت می تواند با شیوه های مختلفی که خودش می داند، این کار را انجام دهد و لازم است با شناسایی طبقاتی که مشخص شدند و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت محدودیتی در اعطای کالابرگ ندارد/لزوم کاهش تورم کالاهای اساسی

دولت محدودیتی در اعطای کالابرگ ندارد/لزوم کاهش تورم کالاهای اساسی