مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-31اجتماعي

تدارک 400 مکان در اطراف حرم رضوی به منظور اسکان زائران


سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تاکنون برای اسکان زائران پیاده در اطراف حرم بیش از 400 محل مدنظر گرفته شده است.

- مشهد ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تاکنون برای اسکان زائران پیاده در اطراف حرم بیش از 400 محل مدنظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رضایی اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 700 هزار زائر پیاده در دهه آخر صفر به مشهد مشرف شوند و معمولاً در طول مسیر حرکت کاروان ها به جمعیت آن ها افزوده می شود و علاقه مندان به زیارت در راه به آن ها می پیوندند و ما وظیفه داریم از همه آن ها پذیرایی کنیم.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: در دهه پایانی ماه صفر 320 ایستگاه صلواتی کوچک و بزرگ در مسیرهای منتهی به مشهد در 9محور به زائران پیاده و سواره ارائه خدمت خواهند کرد و این ایستگاه ها در محورهای سبزوار، فریمان، نیشابور، سرخس، کلات، جاده سیمان، قوچان، جاده قدیم قوچان، سیدی، طرقبه و شاندیز بعد از ایام اربعین خدمات رفاهی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات ثبت نام از کاروان های زائران پیاده از اول محرم آغاز شده و تا پایان محرم ادامه دارد، افزود: این نیز برای مدیرانی که در سال های قبل در سامانه ثبت نام داشته اند از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و لازم است در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 400 مکان در اطراف حرم رضوی به منظور اسکان زائران

تدارک 400 مکان در اطراف حرم رضوی به منظور اسکان زائران