مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-30سياسي

سوت قطار در بروجرد شنیده می شود


طرح راه آهن بروجرد در سال های گذشته مطرح شده و یکی از اولویت های شهرستان است که ردیف ملی در بودجه و هم مصوبه کمیسیون تخصصی ماده 23 را دارد.

- ایسنا/لرستان طرح راه آهن بروجرد در سال های گذشته مطرح شده و یکی از اولویت های شهرستان است که ردیف ملی در بودجه و هم مصوبه کمیسیون تخصصی ماده 23 را دارد.

سال 96 قرار بود ادغام آنتنی (خط ریلی عبوری بدون ایستگاه) راه آهن دورود به بروجرد در پروژه دورود – خرم آباد - اندیمشک انجام شود که با توجه به اعتراض مردم و مطالبه آن ها برای داشتن ایستگاه راه آهن، انجام نشد.

بر این اساس در سال 97 اخذ مصوبه کمیسیون تخصصی ماده 23 از سازمان برنامه وبودجه جهت راه آهن دورود - بروجرد - ملایر به عنوان شرط لازم برای اخذ ردیف ملی این طرح در دستور کار قرار گرفت.

سال 98 اخذ ردیف ملی برای قانون بودجه 1399 جهت راه آهن دورود - بروجرد - ملایر انجام و بر این اساس، اردیبهشت 99 مطالعات طرح آغاز و این ردیف اعتباری در بودجه 1400 نیز تکرار شد.

این پروژه اهمیت بسزایی در خطوط ریلی کشور دارد به خاطر اینکه جنوب کشور را به مرکز با مختصات طرح بالاتر و بهتر وصل و از طریق اتصال به کرمانشاه ما را به خطوط مرزی وصل خواهد کرد.

مسلم مرادی معاون استاندار و فرماندار بروجرد در این باره به ایسنا، گفت: دولت سیزدهم در عرصه های مختلف تلاش های را در عرصه سیاست خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت قطار در بروجرد شنیده می شود

سوت قطار در بروجرد شنیده می شود