مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-03اجتماعي

افزایش دما در 4 پایانه مرزی/ هشدار هواشناسی به کشاورزان 9 استان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی مناطق اردبیل، - سازمان هواشناسی از افزایش دما در مرز های مهران، چذابه، شلمچه و خسروی خبر داد و برای 9 استان هشدار سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی مناطق اردبیل، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات جنوبی کرمان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می دهد.

دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب گیلان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرامی برقرار می شود و فقط در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما در 4 پایانه مرزی/ هشدار هواشناسی به کشاورزان 9 استان

افزایش دما در 4 پایانه مرزی/ هشدار هواشناسی به کشاورزان 9 استان