مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-30سياسي

انبوه سازی در عین اختصاصی سازی مطالبه واقعی مردم در حوزه مسکن است


سیاست های توسعه ای کشور در بخش مسکن باید متناسب با شرایط انقلاب چهارم صنعتی صورت بندی شود و مردم ایران به لحاظ فرهنگی تمایلی به زندگی استیجاری ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری مطرح شد؛ یکصد و سی و پنجمین نشست علمی تخصصی با عنوان راهکارهای مواجهه با بحران تأمین مسکن با حضور روح الله اکبری؛ دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه مسکن وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیر علمی و محمّدحسین شریف زادگان؛ استاد دانشگاه شهید بهشتی و وزیر اسبق رفاه و تأمین اجتماعی، ابوالفضل نوروزی؛ مشاور وزیر و مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به عنوان سخنرانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست روح الله اکبری؛ دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن بیان اهمیت موضوع نشست، گفت: مسئله مسکن در کشور دارای ابعاد مختلفی همچون فرهنگ، آمایش سرزمین، مهاجرت و… است.

در واقع این موضوع شامل نظرات سیاستی در بخش و همچنین سیاست های کلان کشور است و این قضیه که فعالیت در پی سکونت حرکت می کند و یا سکونت در پی فعالیت خواهد بود موضوعی است که باید بدان توجه کرد.

وی ادامه داد: اگر سیاست های بخشی با سیاست های کلان همراه نباشد در شرایط انفعالی قرار می گیریم؛ لذا باید توجه داشت اگر یک مسئله با راه حل آن مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبوه سازی در عین اختصاصی سازی مطالبه واقعی مردم در حوزه مسکن است

انبوه سازی در عین اختصاصی سازی مطالبه واقعی مردم در حوزه مسکن است