مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-12سياسي

برنامه ریزی جمهوری خواهان برای استیضاح «جو بایدن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک رسانه آمریکایی، «کوین مک کارتی» رییس مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد روز پنجشنبه به جمهوری خواهان مجلس اعلام کند که تحقیقات استیضاح «جو بایدن» رییس جمهور این کشور گام منطقی .

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در نشست آتی جمهوری خواهان موضوع استیضاح رییس جمهور این کشور را مطرح کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک رسانه آمریکایی، کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد روز پنجشنبه به جمهوری خواهان مجلس اعلام کند که تحقیقات استیضاح جو بایدن رییس جمهور این کشور گام منطقی بعدی آن ها در مسیر تحقیق و تفحص در مورد تخلف احتمالی بایدن و پسرش هانتر بایدن است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه آمریکایی، مک کارتی این موضوع را در جلسه پشت در های بسته جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در صبح پنجشنبه اعلام خواهد کرد.

در این جلسه روسای کمیته های مهم مجلس نمایندگان شواهدی که تاکنون در جریان تحقیقات خود درباره تخلفات هانتر بایدن به دست آورده اند را ارائه خواهند کرد.

بر پایه این گزارش، کمیته های نظارتی و قضایی مجلس نمایندگان تحقیقاتی را درباره فعالیت های مجرمانه احتمالی خانواده بایدن انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جمهوری خواهان برای استیضاح «جو بایدن»

برنامه ریزی جمهوری خواهان برای استیضاح «جو بایدن»