مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-30اجتماعي

حضور کاروان سفیران محیط زیست در مراسم اربعین با نام شهدای محیط بان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اعزام کاروان محیط بانان سفیر محیط زیست به پیاده روی اربعین گفت: تاکنون توصیه های محیط زیستی مرتبط با مراسم اربعین به صورت گفتمانی در فضاهای مجازی و رسانه ها بوده است و امسال سعی می شود با رفتارهایمان هم این آموزش .

- ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اعزام کاروان محیط بانان سفیر محیط زیست به پیاده روی اربعین گفت: تاکنون توصیه های محیط زیستی مرتبط با مراسم اربعین به صورت گفتمانی در فضاهای مجازی و رسانه ها بوده است و امسال سعی می شود با رفتارهایمان هم این آموزش ها را به مردم منتقل کنیم و الگویی برای آن ها باشیم.

سرهنگ جمشید محبت خانی در حاشیه مراسم آغاز حرکت کاروان سفیران محیط زیست که امروز (8 شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر امسال این توفیق حاصل شده است که برای اولین بار در سازمان حفاظت محیط زیست، کاروان سفیران محیط زیست و زائران اربعین حسینی(ع) متشکل از کارکنان و محیط بانان سازمان شکل بگیرد تا در این زیارت شرکت کنند و سفیران محیط زیست باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست در این مسیر، می توان کارهای بسیار خوبی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان سفیران محیط زیست در مراسم اربعین با نام شهدای محیط بان

حضور کاروان سفیران محیط زیست در مراسم اربعین با نام شهدای محیط بان