مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-03سياسي

داستان پر رمز و راز نخبه یاسوجی که به موقعیت پزشکی در رومانی پشت پا زد+تصویر و فیلم


نخبه باسوجی در دوران دانشجویی به عنوان رابط مهمی بین دبیرستان دانشگاه و مسجد الرضای شیراز وارد فعالیت شد و جهت هدایت دینی و انقلابی جوانانی که از لحاظ علمی مراتب بالایی داشتند سر از پا نمی شناخت و نقش بسزا و قابل ملاحظه ای را ایفا کرد.

- نخبه ای که به موقعیت رومانی پشت پا زد بهترین معدل و پذیرش در رشته پزشکی در مقایسه با یکسال تحصیلی به نحو مطلوب از عهده برآمد و همچنین به جهت سابقه عالی تحصیلی در همه دوران آموزشی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، زمینه ادامه تحصیل وی در خارج از کشور (رومانی) فراهم گردید.

با این توصیف، از همه این موقعیت ها گذشت و به تکه کلامی از وصیت نامه اش که مهمترین کنکور، کنکور خدا و بهترین دانشگاه، کربلاست جامه عمل پوشید و کرسی دانشگاه کربلا را با حضور در عملیات والفجر 2 و کسب درجه شهادت در نیمه روز 3 مرداد 1362 بر کرسی رشته پزشکی ترجیح داد و این موضوع را روشن ساخت و به اثبات رساند که شهادت انتخاب است نه اتفاق، انتخاب الله و قرب الی الله.

او که برای پیوستن به نادر لحظه شماری می کرد  آخرین وداع عین الله با خانواده از طریق مخابره تلگرافی از پادگان جلدیان آذربایجان غربی انجام گرفت، همان حوالی بود که در هفت و هشت سالگی طی مدت 2 سال، 4 پایه تحصیلی را گذراند قبل از شهادتش همیشه از یکی یاد می کرد، سید نادر یوسفی از ساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پر رمز و راز نخبه یاسوجی که به موقعیت پزشکی در رومانی پشت پا زد+تصویر و فیلم

داستان پر رمز و راز نخبه یاسوجی که به موقعیت پزشکی در رومانی پشت پا زد+تصویر و فیلم