مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-06سياسي

امارات به ساکنانش در ابوموسی غذای مجانی می دهد!


امیراحمدیان تلاش دارد تا به صورت دقیق نوع رفتار چین و روسیه و مناسبات این دو کشور را با ایران مورد بررسی قرار داده و از رویکرد احساسی در فضای بین الملل دوری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، اظهارات بهرام امیراحمدیان در مورد روسیه و چین، جنسی متفاوت دارد.

عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران به واسطه سفرهای متعدد  و حضور در وزارت امور خارجه، این دو کشور را از نزدیک می شناسد و واقع گرایانه، شرایط این دو کشور را تحلیل می کند.

امیراحمدیان تلاش دارد تا به صورت دقیق نوع رفتار چین و روسیه  و مناسبات این دو کشور را با ایران مورد بررسی قرار داده و از  رویکرد احساسی در فضای بین الملل دوری می کند.

حتی زمانی که موقعیت ژئوپلتیکی ایران را قبول نمی کند، نگران قضاوت صورت گرفته نیست و تصورات مرکز عالم بودن ایران را به چالش می کشد! امیراحمدیان ارتباط ایران با چین و روسیه را همکاری استراتژیکی می داند که در شرایط کنونی ایران چاره ای جز انتخاب آن وجود ندارد.

امیر احمدیان ضمن حضور در پایگاه خبری جماران پاسخگوی سوالات متعدد در حوزه تنظیم دیپلماسی ایران در مواجهه با چین و روسیه بود که در ذیل می خوانید: موضع روسیه در قبال حق لاینفک ایران بر جزایر ایرانی بعید بود * با توجه به شناختی که از روسیه و حاکمیت این کشور دارید، تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات به ساکنانش در ابوموسی غذای مجانی می دهد!

امارات به ساکنانش در ابوموسی غذای مجانی می دهد!