مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-09اجتماعي

بهره برداری از 17تقاطع غیرهمسطح پایتخت در نیمه دوم سال


سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال 18 تقاطع برنامه ریزی شده که تقاطع شقایق به ایثارگران امروز افتتاح شد و تقاطع های دیگر به تناسب از ماه آینده طبق برنامه تحویل شهروندان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هادی حق بین، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری از پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران (پل ایثارگران) گفت: امروز در راستای شنبه های امید و افتخار پروژه ای را در منطقه 2 تحویل شهروندان دادیم.

سال گذشته 11 تقاطع و امسال 18 تقاطع برنامه ریزی شده تا به بهره برداری برسد که این اولین تقاطع از این تعداد است و مابقی به تناسب از ماه آینده طبق برنامه تحویل شهروندان خواهد شد.

وی افزود: این پل به لحاظ مقیاس شاید بزرگ نباشد اما به لحاظ اثرگذاری کارکرد زیادی دارد.

بلوار شقایق در این قسمت مسدود بود و با هماهنگی منطقه قرار شد تکمیل پروژه با ما باشد و ظرف 10 ماه کار فشرده تکمیل شد تا مشکل ترافیکی منطقه در محدوده هتل اسپینانس با این افتتاح مرتفع شود.

حق بین با بیان اینکه هزینه های این افتتاح در شروع با هتل اسپینانس بود و در ادامه به معاونت محول شد، اظهار کرد: بلوار ایثارگران دسترسی اصلی این منطقه را پوشش می دهد و بار ترافیکی منطقه را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 17تقاطع غیرهمسطح پایتخت در نیمه دوم سال

بهره برداری از 17تقاطع غیرهمسطح پایتخت در نیمه دوم سال