مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-05سياسي

استاندار خراسان شمالی: دستگاه ها برای رفع مشکلات روستاهای مرزی اهتمام ورزند


استاندار خراسان شمالی بر اهتمام ویژه دستگاه ها برای بررسی موانع و خسارت اخیر سیل و رفع مشکلات زیرساختی روستای های مرزی تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق روستایی دارد و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در ستاد پیشگیری از حوادث استان در روستای کهنه جلگه، بر اهتمام ویژه دستگاه ها برای بررسی موانع و خسارت اخیر سیل و رفع مشکلات زیرساختی روستای های مرزی به ویژه در روستای مرزی کهنه جلگه تاکید و اظهارکرد: دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق روستایی دارد و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی گفت: امروز به منظور بازدید میدانی و بررسی و رفع مشکلات به ویژه خسارت های وارد شده از سیل اخیر در روستاهای مرزی حاضر شده ایم.

استاندار خراسان شمالی بر اهمیت مولد بودن روستا و واقعی شدن قیمت تولیدات روستایی تاکید کرد و افزود: امنیت پایدار روستایی زمانی اتفاق می افتد که جمعیت روستاهای ما رو به کاهش نباشد.

حسین نژاد بیان داشت: بعد از انقلاب توجه ویژه به تخصیص اعتبارات به مناطق روستایی و مرزی شده و رشد بسیار خوبی در بخش زیرساختی روستاهای استان رخ داده اما باید این حرکت تسریع یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: دستگاه ها برای رفع مشکلات روستاهای مرزی اهتمام ورزند

استاندار خراسان شمالی: دستگاه ها برای رفع مشکلات روستاهای مرزی اهتمام ورزند