مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:402023-08-30اجتماعي

از تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از شلمچه تا خدمات ارتش در مرزها


علاوه بر زائران ایرانی، زائرانی از دیگر نقاط جهان نیز برای ورود به سرزمین های مقدس عراق مرز شلمچه در استان خوزستان را انتخاب کردند و تا کنون شاهد تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از مرز شلمچه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، این روزها دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان میزبان زائران کربلا هستند و عاشقان امام حسین(ع) از ورای این دو گذرگاه مرزی به دیار محبوب می شتابند.

رسیدن به وصال سالار شهیدان، بزرگ و کوچک نمی شناسد و پیر و جوان، زن و مرد و نوجوان و خردسال آمده اند تا در این همایش عظیم معنوی شرکت کنند و ارادت خود را به ثارالله نشان دهند.

علاوه بر زائران ایرانی، زائرانی از دیگر نقاط جهان نیز برای ورود به سرزمین های مقدس عراق و حضور در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی مرز شلمچه در استان خوزستان را انتخاب کردند که همه روزه شاهد تردد اتباع خارجی از کشورهایی نظیر پاکستان و افغانستانان از مرز زمینی شلمچه هستیم.

  تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از مرز شلمچه نادر عمیدزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص تردد اتباع خارجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز شلمچه تنها مرز تردد برای زائران اتباع خارجی مقیم ایران است از ابتدای ماه صفر تا کنون 12 هزار و 427 زائر اتباع خارجی از مرز شلمچه وارد خاک عراق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از شلمچه تا خدمات ارتش در مرزها

از تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از شلمچه تا خدمات ارتش در مرزها