مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-21سياسي

اساتید بسیجی شهدای استان همدان را به نسل آینده ساز معرفی کنند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم و از طرفی این ایام مصادف شده با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و اجلاسیه دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان بنابراین فرصت خوبی است که اساتید بسیجی شهدای استان .

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم و از طرفی این ایام مصادف شده با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و اجلاسیه دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان بنابراین فرصت خوبی است که اساتید بسیجی شهدای استان را به نسل آینده ساز کشور معرفی کنند.

سردار مظاهر مجیدی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه های استان همدان در پی قرار گرفتن نام فرمانده سپاه استان در لیست تحریم ها، اظهار کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند و هر چه ما به سمت ارتباط گیری با مردم و خدمت به مردم می رویم دشمن بیشتر عصبانی تر می شود.

وی ادامه داد: ارتباطات سپاه همیشه با مردم بسیار عالی بوده و دشمنان نیز با رصدهایی که داشته اند به این موضوع پی برده اند و علت تحریم ها نیز همین موضوع است.

مجیدی تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم و از طرفی این ایام مصادف شده با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و اجلاسیه دومین کنگره ملی 8000 شهید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی شهدای استان همدان را به نسل آینده ساز معرفی کنند

اساتید بسیجی شهدای استان همدان را به نسل آینده ساز معرفی کنند