مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-20دانش

بورسیه های تحصیلی گامی در جهت هدفمند کردن آموزش عالی


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: هدفمند کردن دانشگاه ها یکی از اهدافی است که از اجرای بورسیه های تحصیلی دنبال می کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: هدفمند کردن دانشگاه ها یکی از اهدافی است که از اجرای بورسیه های تحصیلی دنبال می کنیم.

دکتر قاسم عموعابدینی، چهارشنبه 29 شهریورماه، در حاشیه ی بازدید از روند برگزاری جلسه ی مصاحبه ی بورسیه های دانش از میان برگزیدگان برتر کنکور سراسری سال 1402، در دانشگاه تبریز، افزود: ارتقاء فرهنگی، ایجاد ظرفیت و توانمندی در جوانان برای قرارگرفتن در مشاغل موجود در جامعه، یکی از مسیرهایی است که آموزش عالی دنبال می کند و آموزش هدفمند این مسیر را از طریق محتوای درسی و با توجه به نیازهای جامعه مهیا می کند تا فارغ التحصیلان بتوانند در تحقق هدف گذاری آموزش عالی نقش ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت علوم در راستای طرح تحول آموزشی در دولت سیزدهم و رفع یکی از چالش های بزرگ که عبارت است از ایجاد زمینه های شغلی و توانمندسازی فارغ التحصیلان در راستای به کار گیری در مشاغل، برنامه ریزی کرده و آموزش را به سمت هدفمندی برده و در این راستا چندین نوع بورسیه ی تحصیلی را تعریف و در دفترچه های کنکور سراسری قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه های تحصیلی گامی در جهت هدفمند کردن آموزش عالی

بورسیه های تحصیلی گامی در جهت هدفمند کردن آموزش عالی