مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-27اقتصادي

قیمت بلیت پروازهای اربعین تغییر نکرده است


قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه های عراق ، همان هشت میلیون تومان است که قبلاً اعلام شده و با آژانس های متخلف برخورد خواهد شد.

- اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در مورد قیمت بلیت پروازها در اربعین گفت : طبق جلسه ای که با رییس سازمان هواپیمایی کشورانجام شد ، قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه های عراق ، همان هشت میلیون تومان است که قبلاً اعلام شده و هیچ افزایش قیمتی در خصوص بلیت های اربعین صورت نگرفته است.

وی گفت : آژانس هایی که در مورد فروش بلیت های اربعین تخلف داشته باشند حتماً به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند وسازمان هواپیمایی کشور ، روی روند فروش بلیت پرواز های اربعین باید نظارت داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد انحصاری بودن فروش بلیط اربعین توسط سه آژانس هوا پیمایی گفت : با توجه به اینکه این سه آژانس در گذشته تخلفاتشان محرز گشته وبا قید تعهد مشغول به کار هستند ولی متأسفانه همچنان در حال تخلف هستند ، وزارت راه و شهر سازی و سازمان هواپیمایی برای حل این مشکل  باید ورود پیدا کنند و ناگفته نماند که دست مافیا نیزدرپس پرده این انحصار و تخلف ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت پروازهای اربعین تغییر نکرده است

قیمت بلیت پروازهای اربعین تغییر نکرده است