مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 07:112023-09-05اقتصادي

رضایت مردم از مدیریت دولت بر ارز اربعین


جمعه 27 مرداد سال جاری، رقم 38100 تومان در ازای هر 1000 دینار عراقی بر روی تابلوی صرافی ها ثبت شده بود و امروز سه شنبه 14 شهریور 1402، بر اساس مشاهدات میدانی دینار عراق در میدان فردوسی تهران، 32000 تومان معامله می شود؛ یعنی 6 هزار تومان کاهش قیمت آن هم در روزهای اوج تقاضا.

17 مرداد و در حدود یک ماه مانده به اربعین شرایط، بانک های عامل و تاریخ دریافت ارز اربعین از سوی بانک مرکزی اعلام شد؛ خبری که هرچند با پیشینه توزیع نامناسب ارز در سالهای گذشته همراه بود اما توانست تاحدودی بار روانی بازار ارز را کاهش دهد.

مطابق اعلام بانک مرکزی، عرضه ارز اربعین، از 28 آغاز شد و متقاضیان توانستند از طریق 1790 شعبه در بانک های ملی، سپه، صادرات، پست بانک و پارسیان، ارز مورد نیاز خود را با قیمت حدود 31500 تومان تهیه کنند.

ثبت نام و پرداخت غیرحضوری هزینه، امکان نوبت گیری از طریق برنامه های بام و روبیکا، افزایش سقف خرید نسبت به سال گذشته و امکان انتخاب مبلغ از مواردی بود که موجب سهولت تهیه ارز دولتی برای سفر اربعین شد.

همچنین بالا بردن ساعات فعالیت روزانه شعب منتخب تا ساعت 18 حتی در روزهای تعطیل، موجب شد که دیگر شاهد سرگردانی و صف کشیدن مردم برای دریافت ارز نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مردم از مدیریت دولت بر ارز اربعین

رضایت مردم از مدیریت دولت بر ارز اربعین