مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-17سياسي

بهره برداری از 156 کلاس درس در خراسان جنوبی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری 56 فضای آموزشی شامل 165 کلاس درس در استان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امروز همزمان با تحویل 2 هزار مدرسه در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور 56 پروژه آموزشی در خراسان جنوبی نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسوولان و فرهنگیان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این مراسم اظهارداشت: 56 فضای آموزشی که امروز همزمان با 2 هزار پروژه در سطح کشور به بهره برداری می رسد شامل 165 کلاس درس و 17 هزار و 700 متر مربع زیربناست.

وی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این پروژه ها بخشی از کمبود فضای آموزشی در استان جبران شود.

وی ادامه داد: سرانه فضای آموزشی خراسان جنوبی از میانگین کشوری بالاتر بوده با این وجود در برخی مناطق به ویژه مرکز استان با کمبود کلاس درس مواجه هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به رودیکرد دولت سیزدهم به اتمام پروژه های خیرساز و عدالت آموزشی تصریح کرد: در خراسان جنوبی بیش از 150 پروژه آموزشی خیرساز به صورت نیمه تمام وجود دارد که امروز 56 پروژه به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 156 کلاس درس در خراسان جنوبی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری

بهره برداری از 156 کلاس درس در خراسان جنوبی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری