مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-14اقتصادي

برخورد قانونی دامپزشکی مازندران با متخلف دارویی دراستان


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مازندران از تعیین و تکلیف محموله دارویی ضبط شده به تعداد 9 هزار و 353 قلم و محکومیت به جزای نقدی متخلف به مبلغ 104 میلیارد و 948 میلیون و 200 هزار ریال خبر داد.

- ایسنا/مازندران سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مازندران از تعیین و تکلیف محموله دارویی ضبط شده به تعداد 9 هزار و 353 قلم و محکومیت به جزای نقدی متخلف به مبلغ 104 میلیارد و 948 میلیون و 200 هزار ریال خبر داد.

حمزه آقاپور کاظمی در خصوص تعیین و تکلیف محموله دارویی ضبط شده به تعداد 9 هزار و353 قلم گفت: پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی و سیرمراحل دادرسی منتج به صدورحکم غیرقطعی به ضبط بخشی از اقلام مکشوفه وارداتی به نفع دولت و محکومیت به جزای نقدی به مبلغ 104 میلیارد و 948 میلیون 200 هزار ریال رسید.

وی در خصوص کشف این محموله دارویی گفت: طی بررسی و بازدید همکاران اداره کل دامپزشکی استان با حضور عوامل امنیتی و قضایی استان از انباری در شهرستان ساری 9 هزار و 353 قلم از انواع دارو، واکسن و مکمل در بسته بندی های قوطی، کیسه ای، ساشه و گالن که به شکل غیر قانونی و در خارج از زنجیره توزیع تعریف شده، نگهداری و توزیع می شدند را شناسایی و نسبت به انجام فرایند قانونی جهت خروج از چرخه مصرف دام، طیور و آبزیان و معرفی افراد متخلف به مراجع قضایی اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی دامپزشکی مازندران با متخلف دارویی دراستان

برخورد قانونی دامپزشکی مازندران با متخلف دارویی دراستان