مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-23پزشكي

کمبودهای دارویی؛ زیر 4 درصد/ دستگاه ها در حواله ارز دارو همکاری کنند


رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه امروز کمبود اقلام دارویی به زیر چهار درصد می رسد گفت: دستگاه ها در حواله ارز همکاری کنند کمبودها از این هم کمتر می شود.

- رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه امروز کمبود اقلام دارویی به زیر چهار درصد می رسد گفت: دستگاه ها در حواله ارز همکاری کنند کمبودها از این هم کمتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حیدر محمدی، در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه فارمکس با اشاره به اینکه دستگاه های متعددی در تأمین دارو دخیل هستند، گفت: اگر این دستگاه ها به وزارت بهداشت اعتماد کنند می توانیم هر اطلاعاتی را که نیاز داشته باشند در اختیارشان قرار دهیم، چنانچه اخیرا از داشبوردهای الکترونیکی این سازمان در راستای شفافیت فرآیندها رونمایی کردیم.

وی افزود: داشبوردهای سازمان غذا و دارو در راستای ایجاد اتاق شیشه ای به راحتی، فرآیندها، قیمت، وضعیت ترخیص، سیاست گذاری و .

در اختیار کاربران قرار می دهد.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت اختصاص بودجه در حوزه غذا و دارو تصریح کرد: از اول اردیبهشت ماه کمتر از پنج درصد از ارز مورد نیاز حواله شده بود، اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، امروز 700 میلیون دلار از ارز این حوزه حواله و قول حواله 500 میلیون دلار هم از سوی شرکت نیکو به ما داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای دارویی؛ زیر 4 درصد/ دستگاه ها در حواله ارز دارو همکاری کنند

کمبودهای دارویی؛ زیر 4 درصد/ دستگاه ها در حواله ارز دارو همکاری کنند