مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-09فرهنگي

فراخوان برگزاری سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه 120 ثانیه ای صبا


سرپرست اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از آغاز فراخوان ارسال آثار برای سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه 120 ثانیه ای صبا در ساوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، اصغر مظفری امروز در جمع خبرنگاران گفت:  این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان استان مرکزی با هدف تقویت جایگاه فیلم کوتاه , شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی , رشد و تقویت دانش و مهارت های سینمایی و جذب مخاطبان فیلم کوتاه برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه با موضوعات آزاد و زیست عفیفانه برگزار میشود افزود : این جشنواره به میزبانی شهرستان ساوه و در سطح  استان های مرکزی , البرز , همدان , قم , قزوین و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی گفت : کلیه فیلم های داستانی باید تولید شده در سال های 1401 و 1402 باشند و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان روز 25 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد :  دبیرخانه این جشنواره در 5 بهمن ماه سالجاری نتایج آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه را اعلام خواهد کرد و در تاریخ 15 بهمن ماه مراسم اختتامیه و اکران عمومی آثار انجام خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برگزاری سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه 120 ثانیه ای صبا

فراخوان برگزاری سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه 120 ثانیه ای صبا