مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-30سياسي

ششلول عباس آقا صحاف و پایان سه دوره سیاست گری!


  اتابک بر سبیل پیشینیان خود می دانست که کوتاه آمدن قدر قدرت در این سرزمین بیشتر خطر می آفریند تا از در مصالحه در آمدن و امتیاز دادن به مخالف ها! اما چنانچه می دانیم اتابک با همه هوش و نکته بینی اش این بار مهره اشتباهی را حرکت داد و پاسخ اش را با سه گلوله دریافت داشت.

-   اتابک بر سبیل پیشینیان خود می دانست که کوتاه آمدن قدر قدرت در این سرزمین بیشتر خطر می آفریند تا از در مصالحه در آمدن و امتیاز دادن به مخالف ها! اما چنانچه می دانیم اتابک با همه هوش و نکته بینی اش این بار مهره اشتباهی را حرکت داد و پاسخ اش را با سه گلوله دریافت داشت.

   عصر ایران؛ مهدی مالمیر- هشت شهریور ماه رجبِ1286 هجری شمسی، احتمالا تهران قلب الاسد گرما را از سر گذرانده بود که اهالی محله بهارستان با نفیر سه گلوله که پی در پی در کوچه های خلوت آن زمان پیچید، از خواب پریدند! جوانی بیست وسه ساله آرام آرام به مردی جا افتاده و موقر نزدیک می شود، ششلول اش را می کشد و سه گلوله به میرزا علی اصغرخان امین السلطان مشهور به اتابک شلیک می کند.

   جوان پس از دویدن از میدان بهارستان می گریزد و اُفتان و خیزان و نفس بریده به محله سرچشمه می رسد و با دیدن کشیک چی ها از روی هراس یا دست پاچگی، یا از روی سرسپردگی به نقشه ریزان ترور که عملیات را انتحاری طراحی کرده بودند، گلوله ای به مغز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششلول عباس آقا صحاف و پایان سه دوره سیاست گری!

ششلول عباس آقا صحاف و پایان سه دوره سیاست گری!