مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-01بين الملل

تاکید جنبش امل بر حمایت خود از حزب الله لبنان در دفاع از مرزها


نبیه بری، رییس پارلمان لبنان و رهبر جنبش امل، روز پنج شنبه گفت، با توجه به تشدید تهدیدات رژیم صهیونیستی، جنبش او در همه سطوح در کنار حزب الله برای دفاع از مرزهای مقدس کشور خواهد ایستاد.

- نبیه بری، رییس پارلمان لبنان و رهبر جنبش امل، روز پنج شنبه گفت، با توجه به تشدید تهدیدات رژیم صهیونیستی، جنبش او در همه سطوح در کنار حزب الله برای دفاع از مرزهای مقدس کشور خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رسانه های محلی، سخنرانی نبیه بری در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر بنیانگذار جنبش امل و دو همراهش، محمد یعقوب و روزنامه نگار عباس بدر الدین، در منطقه جناح (غرب بیروت) ایراد شد.

بری گفت: با توجه به تشدید تهدیدات دشمن اسراییلی، جنبش امل با تمام سطوح جهادی خود برای دفاع از مرزهای مقدس در کنار حزب الله می ایستد.

وی بر لزوم آمادگی برای دفاع از لبنان در برابر تجاوزات اشغالگر تاکید کرد.

نبیه بری همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به پرونده ریاست جمهوری لبنان پرداخت و گفت: ما برای حل مشکل ریاست جمهوری تلاش کردیم و تأکید می کنیم که حل مشکل مذکور با تحمیل یک نامزد یا با اخلال در نهادهای قانون اساسی و اجرایی و فلج کردن کار آنها حاصل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید جنبش امل بر حمایت خود از حزب الله لبنان در دفاع از مرزها

تاکید جنبش امل بر حمایت خود از حزب الله لبنان در دفاع از مرزها