مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-18سياسي

پلیس طراز انقلاب اسلامی، لنگرگاه آرامش مردم است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پلیس طراز انقلاب اسلامی، امنیت آفرین، الهام بخش و لنگرگاه اطمینان و آرامش مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان، از تلاش نیروهای فراجا، مرزبانی و عقیدتی سیاسی برای برگزاری زیارت باشکوه اربعین و استقبال از زائران حسینی، تقدیر کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) سنگ بنا تمدن نوین را برای بشریت در پهنای تاریخ گذاشتند، اظهار کرد: باید ببینیم حضرت رسول الله (ص) چه کرد تا ماهم در جاهلیت مدرن کنونی راه ایشان را دنبال کنیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هر روحانی در هرجایگاهی برای موفقیت باید در انجام وظایف، ماموریت ها، سیاست ها و اهداف خود نگاهی تحول ساز و برگرفته از جامعیت اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت داشته باشد.

وی افزود: امروز در عصر غیبت کبری با خون دل و تلاش های علمی فرزانگان حوزه ، اسلام ناب به دست ما رسیده و در عصر حاضر امام راحل و رهبر معظم انقلاب، منظومه فکری جامع تمدنی اسلامی را رهبری می کنند که باید با این منظومه اشنا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس طراز انقلاب اسلامی، لنگرگاه آرامش مردم است

پلیس طراز انقلاب اسلامی، لنگرگاه آرامش مردم است