مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-09اقتصادي

پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 4000 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان از محل اعتبارات ارزش افزوده واریز شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 4000 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان از محل اعتبارات ارزش افزوده واریز شد.

فیروز شکوری صبح امروز (18 شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال بیش از 4000 میلیارد ریال از درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و عشایر استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ 198 میلیارد تومان برای شهرستان زنجان، 58 میلیارد تومان برای شهرستان ابهر، 26 میلیارد تومان برای شهرستان خرم دره و 14 میلیارد تومان برای شهرستان ایجرود بوده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین بیش از 62 میلیارد تومان برای شهرستان خدابنده، 12 میلیارد تومان برای شهرستان سلطانیه، 18 میلیارد تومان برای شهرستان طارم و 15 میلیارد تومان برای شهرستان ماهنشان واریز شده است.

شکوری با بیان اینکه بیش از 98 درصد از درآمدهای استان توسط مالیات تامین می شود، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم کشور را فقط از راه درآمدهای مالیاتی اداره کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های زنجان

پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های زنجان