مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-24اقتصادي

از عراق گوشی نخرید ریجستری نخواهد شد


موبا یل هایی که توسط زائران در بازده زمانی از بیست مردادماه امسال لغایت 25 شهریور از کشور عراق خریداری و وارد کشور می شوند ریجستری نخواهند شد.

- رضا رییسی کیا مدیر گمرک چذابه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به آغاز تردد زوار اربعین،  از ابتدای شهریور لغایت بیست شهریور واردات  کلیه کامیون ها صادراتی به مرز چذابه ممنوع شد.

وی افزود: این کامیون ها برای صادرات کالای خود می توانند از مرزهای جایگزین استان کرمانشاه و در خوزستان از مرز دریایی خرمشهر استفاده کنند.

مدیر گمرک چذابه با تاکید بر اینکه زائران از خرید گوشی جدید از عراق خودداری کنند، گفت: موبا یل هایی که توسط زائران در بازده زمانی از بیست مردادماه امسال لغایت  25 شهریور  از کشور  عراق خریداری و   وارد کشور می شوند ریجستری نخواهند شد.

رییسی کیا بیان کرد: این تصمیم توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گرفته شده و جهت جلوگیری از برخی  سوءاستفاده ها در ایام اربعین گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پایانه مرزی چذابه دومین مرز پر تردد در خورستان است و روزانه به طور میانگین بین 200تا 700 کامیون از این مرز  به سمت عراق خارج می شدند که عمده مواد صادراتی آن ها غذایی و مصالح صادراتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عراق گوشی نخرید ریجستری نخواهد شد

از عراق گوشی نخرید ریجستری نخواهد شد