مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:362023-09-05سياسي

راه درمان مشکلات کشور حاکم کردن روحیه انقلابی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله قدوسی اظهار کرد: امروز اتصال به ولایت، حرکت در چارچوب ارزش های انقلاب، کربلایی فکر کردن و کربلایی عمل کردن چاره رهایی از مشکلات کنونی کشور است.

وی با برشمردن دستاوردهای کشور در عرصه های مختلف به ویژه حوزه نظامی و علمی افزود: امروز به لطف خدا و تبعیت از ولایت در صنایع دفاعی پیشرفت های زیادی داشته ایم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور حاکم کردن تفکر بسیجی و ارزش های انقلابی است چراکه در هر حوزه ای این روحیه حاکم بوده به دستاوردهای چشمگیری دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: اگر دشمن نمی تواند جنگ نظامی علیه ما طراحی کند و حرفی از گزینه های روی میز نمی زند به واسطه پیشرفت هایی است که به وسیله متخصصان متعهد داخلی ایجاد شده است.

  ذوالنور توان بازدارندگی جمهوری اسلامی را عامل تحیر دشمن عنوان کرد و گفت: امروز به درجه ای از بازدارندگی رسیده ایم که چنانچه دشمن بخواهد موشکی سمت کشور شلیک کند قبل از اینکه گرد و غبار ناشی از اصابت موشک به زمین بنشیند، موشک های ما قلب تل آویو را به لرزه درمی آورد و دشمن را پشیمان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه درمان مشکلات کشور حاکم کردن روحیه انقلابی است

راه درمان مشکلات کشور حاکم کردن روحیه انقلابی است